Huisartsen- praktijk Ugchelen

Wij staan voor goede en laagdrempelige zorg dicht bij huis. Persoonlijk contact en zorg op maat vinden wij de belangrijkste pijlers van de huisartsenzorg. Wij zijn telefonisch benaderbaar en u kunt ons een bericht sturen. Naast de spreekuren en de mogelijkheid voor een huisbezoek, bieden wij ook digitale opties aan, zoals uw online patiëntenomgeving via oa de HRA app.

Afspraak maken

Een afspraak maken kan online via de HRA app of u kunt tussen 8.00 en 17.00 bellen naar 055-5333361 (keuze 3). De assistente zal u vragen naar de reden van uw contact om een inschatting te maken van de aard en spoedeisendheid van uw klacht.

Huisbezoek

Wanneer het niet mogelijk is om zelf naar de praktijk te komen, dan kan de huisarts u ook thuis bezoeken. De assistente beoordeelt, eventueel samen met de huisarts, of een huisbezoek afgelegd wordt. Het huisbezoek is niet bedoeld voor mensen die geen tijd of geen vervoer hebben om naar spreekuur te komen. Wanneer u een huisbezoek wilt moet u op werkdagen voor 10:30 bellen.

Herhaal- recepten

De receptenlijn is 24 uur per dag bereikbaar via telefoonnummer: 055-5333361 keuze 2 Een door u vóór 12.00 uur ingesproken aanvraag ligt de volgende werkdag ’s middags na 13.30 uur in de apotheek voor u klaar. Alle aanvragen na vrijdagochtend 12.00 uur liggen op dinsdag middag voor u klaar in de apotheek.

Wij zijn een opleidings-praktijk

Een afgestudeerd arts die zich specialiseert tot huisarts is gedurende 4 dagen per week aanwezig. Wij willen zo een bijdrage leveren aan het opleiden van nieuwe en goed opgeleide huisartsen. De AIOS (Arts In Opleiding tot Specialist) verricht dezelfde medische taken als een gediplomeerd huisarts, echter onder supervisie van de huisartsen. Naast opleidingspraktijk voor huisartsen is de praktijk ook opleidingspraktijk voor doktersassistentes.

HRA App

Vanaf nu zijn de online diensten van onze praktijk ook via een app beschikbaar: de HRA | Uw Zorg online app. Zo kunt u nog makkelijker via uw smartphone of tablet met ons communiceren.

Een klacht

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE (https://www.skge.nl/klachtenprocedure). De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.